ליברמן החליט: "הפנימייה הצבאית אור עציון תיסגר" • בנט זועם

השר בנט הגיב להחלטה לסגור את הפנימיה הצבאית ״אור עציון״: "ההחלטה לסגור את פנימיית אור עציון היא שגיאה ערכית קשה. תמוה שדווקא מוסד מרכזי של הציונית הדתית מיועד לסגירה בעת הזו. פנימייה זו היא מכונת ערכים והקרבה למען המדינה, ואין להעלות על הדעת שהיא תיסגר
איתי גדסי 1 Comment on ליברמן החליט: "הפנימייה הצבאית אור עציון תיסגר" • בנט זועם

ליברמן החליט לסגור את הפנימיה הצבאית "אור עציון" ועורר סערה • בנט: "ההחלטה לסגור את פנימיית אור עציון היא שגיאה ערכית קשה" • שולי מועלם: "אחרי ההוראה לגילוח זקנים נראה שהקמפיין הארסי אודות "ההדתה בצה"ל" מחלחל גם ללשכת שר הביטחון

השר בנט הגיב להחלטה לסגור את הפנימיה הצבאית ״אור עציון״: "ההחלטה לסגור את פנימיית אור עציון היא שגיאה ערכית קשה. תמוה שדווקא מוסד מרכזי של הציונית הדתית מיועד לסגירה בעת הזו. פנימייה זו היא מכונת ערכים והקרבה למען המדינה, ואין להעלות על הדעת שהיא תיסגר
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הביטחון, אביגדור ליברמן החליט היום כי הפנימיה הצבאית באור עציון תיסגר והפנימיה הצבאית שליד בית הספר הריאלי בחיפה תמשיך לפעול.

לדברי שר הביטחון, הפנימיה באור עציון תיסגר לאחר שאחרון הבוגרים שכבר החל ללמוד בה יסיים את לימודיו והפנימיה בחיפה תוכל לקלוט גם תלמידים מן החינוך הציוני-דתי, לשלב ולהגדיל את מספר תלמידיה.

ההחלטה התקבלה בהתאם להמלצות שגיבש מנכ״ל משרד הביטחון, אלוף (במיל׳) אודי אדם, לאחר שבחן את הנושא ובשיתוף והסכמת צה״ל והרמטכ״ל, רא״ל גדי איזנקוט. ההחלטה התקבלה בהתאם לבדיקה שנעשתה ולאחר שנבחנו מספר חלופות והוחלט כי הפנימיה בחיפה תועבר לאחריות האגף הביטחוני-חברתי במשרד הביטחון ותנוהל על-ידי אזרחים.

השר בנט הגיב להחלטה לסגור את הפנימיה הצבאית ״אור עציון״: "ההחלטה לסגור את פנימיית אור עציון היא שגיאה ערכית קשה. תמוה שדווקא מוסד מרכזי של הציונית הדתית מיועד לסגירה בעת הזו. פנימייה זו היא מכונת ערכים והקרבה למען המדינה, ואין להעלות על הדעת שהיא תיסגר.

בנט הוסיף כי "צה"ל לא היה נראה אותו הדבר בלי פנימיית "אור עציון", שהוציאה מתוכה שבעה מח"טים בתקופת ״צוק איתן״ ועוד אינספור אישי ציבור ובוגרים שהגנו בגופם על מדינת ישראל. אני קורא לשר הביטחון להתעשת ולמנוע את סגירתו של מוסד מפואר זה״.
גם יו"ר סיעת הבית היהודי ח"כ שולי מועלם רפאלי הגיבה בחריפות להחלטת שר הביטחון לסגירת פנימיית אור עציון: "יבוא ליברמן ויטען שסגירת הפנימיה הצבאית באור עציון נעשית 'משיקולים עניניים'. אבל צר לי !!! הציונות הדתית לא קונה את התירוץ הזה, אחרי סדרה של מהלכים תמוהים בהם הוראה לגילוח זקנים נראה שהקמפיין הארסי אודות "ההדתה בצה"ל" מחלחל גם ללשכת שר הבטחון. הבחירה לסגור מקום שהצמיח מקרבו אלפי חיילים וקצינים ערכיים ומסורים מעוררת סימני שאלה רבים .



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מה פנימית הנוער הנושר של המזרחי נסגרת ?